2015. augusztus 6., csütörtök

OVS-en jártam, Dancsó Pétert láttam

Habár nem most volt (oké, egy hónapja), csak ma sikerült végre géphez jutnom, úgyhogy íme az igencsak megkésett beszámolóm.


Idén július 4-én került megrendezésre a második Online Video Stars fesztivál, a tavalyi június 21-ei  Petőfi Csarnok után a jóval nagyobb Millenárison. Nemcsak a magyar videósok színe-java tette tiszteletét, Szefi is ,,beköszönt", de Erdélyből is jött a majdnem 85.000 feliratkozóval rendelkező 2Face. Ha valaki magasan és szellősen akarta végignézni a programokat és közelebb szeretett volna jutni a sztárokhoz, valószínűleg VIP jegyet vett. Nemcsak az előbb felsoroltak miatt volt érdemes aranyszínű karszalagot váltani, a VIP jegyhez fehér vagy fekete alapon OVS szimbólummal ellátott póló is járt.
Az OVS-ben az egyik legjobb dolog az, hogy kortalan, és minden korosztályt megszólít. A tizenévesek rengetegen voltak, de felnőttekkel is viszonylag nagy számban találkozhatott az ember. Ahogy korban, úgy témában is színes volt a választék. Találkozhattunk szépségvloggerekkel, gamerekkel, zenészekkel...Minden ami szem-szájnak ingere.  

A másik amit meg kell említenem, az a rengeteg program. A nagyszínpadon kívül, kisszínpad, E-sport- és szépségsarok is volt, végig valami programmal, így lehetetlen volt, hogy unatkozzon az ember.
A rövid köszöntő után, amit Szecso tartott, máris kezdődött a Magyar videósok Amerikában, amiben a már említett Szefi volt a meglepetésvendég , majd Stormeee beszélt arról, hogy milyeneket ott a sulik, a kaják, a városok, meg egyáltalán milyen Amerikában élni.
Amire nagyon kíváncsi voltam (mondjuk, szerintem más is) az egész napi programból az Dancsó Péter Internetos Évértékelő és Zenés, Táncos Csakratisztítása, aka a Dancshow, ezért jóval előtte visszamentem a nagyszínpadhoz, hogy szerezzek egy helyet, miközben még a Játszanak a gamerek ment.Tényleg nem gondoltam volna, hogy így le fog kötni, hogy azt nézem, mások hogyan játszanak xboxon, de annyira belemerültem, hogy észre sem vettem, hogy vége lett, elnézegettem volna egy teljes napon át. Utána persze azon gondolkoztam, hogy honnan rendelhetném meg a játékot (ha valakit érdekel, ez az Injustice- Gods among us), szóval köszi OVS, adtál egy jó ötletet. 
Visszatérve Dancsóra. Örültem, hogy szereztem helyet, mert amikor kis késéssel felkonferálták őt és a csakratisztítós műsorát, az összes szék foglalt volt, a VIP emelvény és az egész terem tömve volt. Azt kell mondanom, Peti nagyon magasra tette a lécet, nem véletlenül van lassan 400.000 feliratkozója, így a műsora is fantasztikus lett, azonban a fél óra helyett 15 percet volt színpadon, így egy icipicit csalódtam. Számára a műsor után se ért véget a nap, ahogy láttam nyolc körül kezdett kisebb lenni körülötte a tömeg, miután fél kettőtől folyamatosan dedikált, és végig egy masszív minimum 200 fős kör ölelte. Hát, igen. Dancsó híres. 
Fél ötre mentem át a kisszínpadhoz, ahol úgynevezett kultúrsarok volt Attilával és Kevinnel, természetesen könyvekről, de a közönség igazából bármiről kérdezhette őket. Szó volt képregényekről, olvasási szokásokról, a mindig szétcincált kérdés, hogy kinek számít és kinek nem fontos a borító kinézete, szóval minden könyvmoly otthon érezhette magát.
Utána igazából még párszor mentem egy kört, megnéztem Norbi yoyozását, nyugtáztam, hogy még mindig sokan vannak Dancsónál, megnéztem a shopot, még egyszer átmentem a kisszínpadhoz, és ezzel lényegében teljesen el is telt az időm és a napom az OVS-en.
Záróként pár szó még. Aki teheti, mindenképpen látogasson el a következőre, mert remek program barátnőkkel, barátokkal, családdal... Ahogy írtam, mindenki meg fogja találni a hozzá való programot, de lehet, hogy olyannál ragad ott, ami egyáltalán nem az ő stílusa (lásd engem és az xboxot), mindenesetre remek időtöltés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése